طراحی سایت با فتوشاپ یکی از عواملی است که باعث افزایش کیفیت رابط کاربری سایت می شود. وقتی یک برنامه نویس front-end  بدون ایجاد یک پیشنمایش از پروژه، شروع به اجرای آن می کند، با مشکلات متعددی همچون مشخص نبودن خروجی، نارضایتی کارفرما، بی نظم بودن خروجی، هزینه زیاد تغییرات و… مواجه می شود که برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی تمام خدمات طراحی سایت با فتوشاپ در مجموعه دایوپلاس در مرحله اول وارد بخش ایجاد پیش نمایش می شود و بعد از تایید آن توسط کارفرما پروژه وارد فازهای بعدی می شود.

دلایل طراحی سایت با فتوشاپ

  • امکان مشاهده پیش نمایش توسط کارفرما
  • کاهش قابل توجه زمان ویرایش رابط کاربری
  • صرفه جویی در وقت و هزینه کارفرما
  • آگاهی کارفرما از خروجی انتهایی سایت

در هنگام طراحی رابط کاربری پروژه با فتوشاپ ابتدا دیوایس های مختلفی (موبایل، لپتاپ، کامپیوتر، تبلت و…) که کاربر سایت هستند شناسایی می شوند. در مرحله بعد رابط کاربری اصلی بر اساس بیشتر دیوایس مورد استفاده طراحی میشود. فاز بعدی برای واکنشگرا بودن پروژه، آن را برای دیوایس های دیگر نیز باز طراحی خواهد شد.

در تمام این مراحل کارفرما میتواند رابط کاربری را مشاهده کند و در صورت نیاز تغییرات را اعلام کند. مهم ترین ویژگی در این نوع طراحی باز بودن دست کارفرما و طراح رابط کاربری در تغییرات است.

پیشنهاد ما برای شما در هنگام سفارش طراحی سایت با فتوشاپ این است که ابتدا اطمینان حاصل کنید مجموعه یا فرد مورد نظر، توانایی اجرای رابط کاربری پروژه را بر روی فتوشاپ یا XD داشته باشد تا بتوانید با خیال راحت خروجی پروژه را مشاهده کنید و در صورت لزوم تغییرات را اعمال کنید.

برای مشاهده نمونه کارهای طراحی سایت با فتوشاپ میتوانید از طریق صفحه نمونه کارها اقدام کنید، همچنین برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت با فتوشاپ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

طراحی سایت با فتوشاپ چه ویزگی هایی دارد؟

طراحی سایت با فتوشاپ یکسری ویژگی هایی از جمله امکان مشاهده پیش نمایش توسط کارفرما، کاهش قابل توجه زمان ویرایش رابط کاربری، صرفه جویی در وقت و هزینه کارفرما و آگاهی کارفرما از خروجی انتهایی سایت دارد.
4/5 - (1 امتیاز)

دسته بندی شده در: