پشتیبانی سایت وردپرسی چیست؟

بسیاری از شرکت ها، مجموعه ها و حتی اشخاص پس از اتمام طراحی وب سایت، آن را به امان خدا رها کرده و به نکات بعد از آن توج نمی کنند!

در نظر نگرفتن پشتیبانی وب سایت وردپرسی باعث بروز مشکلات در طی دوره های فعالیت وب سایت خواهد شد.

زمانی که وب سایت شما تیم پشتیبانی نداشته و برخی از قسمت های آن دچار ضعف هایی باشد، بدون شک پس از کمی رشد و زیاد شدن محتوا به مشکلاتی برخواهد خورد.

مشکلات وب سایت همیشه به صورت ظاهری نیست، گاها در بخش هایی از وب سایت مانند سرعت لود، بهینه سازی تصاویر، نکات سئو و… که مدیر وب سایت در صورت متخصص نبودن این موارد را متوجه نخواهد شد و قعطا ضرر زیادی به وب سایت تحمیل می شود.

بنابراین پشتیبانی سایت وردپرسی یک اصل مهم در سایت شما به حساب می آید. این مورد بیشتر زمانی نیاز است که وب سایت شما به درآمدزایی رسیده باشد. پس از همین ابتدا نباید این اصل را نادیده گرفت.

مشکلات و دردسرهای مدیر وب سایت

برای مدیر یک وب سایت بار ها پیش آمده است که برای رفع مشکلات مربوط به وب سایت خود زمان زیادی را هدر داده و در نهایت نتیجه قابل قبولی نداشته است.

رفع نواقص سایت وردپرس نیاز به تجربه و دانش خاص دارد و این برای تیم مدیریت سایت گیج کننده می ‌باشد.

مجموعه دایوپلاس برای تسریع در زمان رفع مشکلات سایت وردپرسی خدمات پشتیبانی سایت وردپرسی را برای مشتریان در نظر گرفته است.

پشتیبانی سایت وردپرسی

۵+۱ نکته در رابطه با پشتیبانی سایت وردپرسی

  • تهیه بکاپ های دوره ای

از آنجایی که ممکن است سایت شما یکباره به مشکلی بربخورد، پس بهتر است در بازه های زمانی خاص از دیتابیس و اطلاعات سایت بکاپ تهیه نمایید. یکی از موارد مهم در پشتیبانی سایت وردپرسی تهیه بکاپ های دوره ای می باشد.

  • بررسی و پیکربندی موارد امنیتی

ممکن است سایت شما باگ های امنیتی داشته باشد، برای جلوگیری از نفوذ هکر ها یا ربات های تقلبی بهتر است از افزونه هایی برای بستن این راه های نفوذ استفاده نمایید و تا حد ممکن باگ های امنیتی سایت را رفع نمایید.

  • افزایش سرعت بارگذاری سایت

یکی از مواردی که در پشتیبانی سایت وردپرسی اهمیت زیادی دارد، افزایش سرعت لود صفحات سایت است، زیرا در بحث سئو و موارد دیگری از رشد و پیشرفت وب سایت تاثیر بسزایی دارد. پس از این مورد به سادگی عبور نکنید…!

  • چک لیست سئو سایت

تهیه یک چک لیست از کلمات کلیدی و واژه های مرتبط به سایت شما که کاربران در گوگل آن ها را سرچ می نمیاند، و ساخت یک استراتژی برای تولید محتوا و فروش محصولات و خدمات شما در وب سایت.

اینکار باعث افزایش رنک سایت در گوگل خواهد شد.

  • حذف افزونه های غیر ضروری و نصب افزونه های کاربردی در وردپرس

گاها پیش آمده که افزونه هایی در وب سایت فعال هستند و هیچ استفاده ای از آن ها نمی شود. در حقیقت وجود چنین افزونه هایی سرعت صفحه را کم و حجم هاست شما را پر میکنند. 

در پشتیبانی سایت وردپرس دایوپلاس، ما جدا از حذف افزونه های اضافی، افزونه هایی که برای وب سایت شما مفید بوده و تاثیر مثبتی بر وب سایت شما دارند را نصب و فعال می نماییم.

  • نکته آخر را شما به ما بگویید..!

برخی از نکات پشتیبانی سایت وردپرسی در این مقاله بررسی شد؛ اما این فقط بخش کوچکی از کار پشتیبانی است.

با ارسال نکات مفیدی که در پشتیبانی سایت وردپرسی موثر است، به افرادی که این مقاله را مطالعه می نمایند کمک کنید تا موارد بیشتری را بیاموزند.

از طریق بخش کامنت در پایین صفحه می توانید نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

کامنت برای پشتیبانی سایت وردپرسی

سوالات متداول

5/5 - (1 امتیاز)

دسته بندی شده در: