ارسال تیکت پشتیبانی

5/5 - (1 امتیاز)
تیکت چیست؟!

تیکت، ارتباط تضمین شده و بدون تاخیر مشتریان با بخش های مختلف شرکت و همچنین تماس کلیه بخش های شرکت با یکدیگر می باشد. تیکتینگ یک سیستم مدرن و جهانی برای ارائه پشتیبانی بهینه و نظام مند در جمع وسیع و با تعداد زیادی کاربران می باشد. از همین رو دایوپلاس با تقویت کردن بخش پشتیبانی تیکتینگ مجموعه سعی بر ارائه خدمات پشتیبانی بهتر و قوی تر نسبت به گذشته را دارد.

چگونه در دایوپلاس تیکت ارسال کنم؟!

۱- در وب سایت دایوپلاس وارد حساب کاربری خود شوید.

۲- از منوی بالای صفحه گزینه پشتیبانی را کلیک کنید.

۳- از زیر منو باز شده گزینه بازکردن تیکت را انتخاب کنید.

۴- در صفحه باز شده دپارتمانی که مربوط به مشکل یا سوال شما هست را انتخاب کنید.

۵- سپس در این صفحه میتوانید تیکت خود را ارسال نمایید. که در تصویر زیر بخش های آن مشخص شده است.

دایوپلاس
لوگو دایوپلاس
درخواست مشاوره رایگان
در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

تماس با کارشناسان: