
تیکت چیست؟!
تیکت، ارتباط تضمین شده و بدون تاخیر مشتریان با بخش های مختلف شرکت و همچنین تماس کلیه بخش های شرکت با یکدیگر می باشد. تیکتینگ یک سیستم مدرن و جهانی برای ارائه پشتیبانی بهینه و نظام مند در جمع وسیع و با تعداد زیادی کاربران می باشد. از همین رو دایوپلاس با تقویت کردن بخش پشتیبانی تیکتینگ مجموعه سعی بر ارائه خدمات پشتیبانی بهتر و قوی تر نسبت به گذشته را دارد.
چگونه در دایوپلاس تیکت ارسال کنم؟!
۱- در وب سایت دایوپلاس وارد حساب کاربری خود شوید.
۲- از منوی بالای صفحه گزینه پشتیبانی را کلیک کنید.
۳- از زیر منو باز شده گزینه بازکردن تیکت را انتخاب کنید.
۴- در صفحه باز شده دپارتمانی که مربوط به مشکل یا سوال شما هست را انتخاب کنید.
۵- سپس در این صفحه میتوانید تیکت خود را ارسال نمایید. که در تصویر زیر بخش های آن مشخص شده است.